Thursday, May 12, 2011

citer semalam

salam..


dah lama x update blog..hihihihi busy ngan kerja n biz 2 weeks ago wanie dari sepang order calendar 400pcs..semalam call port klang..barang insya-Allah sampai ari ni,n then diorang akan arrange transport ..mayb ari ahad ni dapat barang..yipee..ops tersasar dari topik lak..hihihihi..

ok semalam on the way nak anta dak tenit ke rumah nenek..aku jumpa bulldozer atau jentera sodok dalam bahasa kelate..kebiasaan bulldozer yang aku jumpa..just ada cover depan jer..means cermin supaya x ada la masuk habuk kat mata pemandu..
tapi semalam aku jumpa bulldozer yang fully covered..nampak cam ada air cond..canggih kan..so aku pon snap pic sodok ..n disbbkan jentera sodok ni ,keter aku pun terpaksa diperlahankan kepada 20km/j..hahahha..kalau aku lari lagi laju beb...huhuhuhu..so kat bawah ada pic tenit n sodok..

dak tenit..


nampak x?

close up sikit

20km/j..lembap gila





1 comment:

  1. dulu saye tatao sodok tu ape. bile dah tau, oh menatang ni gupenye. haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...