Monday, February 28, 2011

kete mak ngah kena langgar

salam..


korang dah baca title kat atas tu?ari sabtu lepas..kete adik aku @mak ngah tenit..ketenya kena langgar dari belakang..lokasi kejadian depan komuter..alkisah nyer ada satu kete tgh nak reverse..so aku stop la nak bagi dia jalan2..tup2 ada kete langgar belakang bontot kete...kuat gak la bunyi..aku dengan marah nyer..keluar dan terus memaki orang yang langgar tu..


orang yang langgar tu orang india..keter pesona..tengah2 aku marah..adik aku tegur kepala orang tu berdarah..bila aku tgk..aah..memang banyak darah kuar..terus x sampai hati nak marah..aku suruh dia gi klinik dulu..takut apa2 jadi kan..kepala ..jangan main2..orang tu bagi no tepon n cakap jangan report polis..pastu dia cakap..dia akan buat balik kete adik aku tu..so kira settle cam tu la...lepas dari kejadian tu..kami terus gi s'pore street ..beli barang nak buat ole2 utk budak2 n then candy buffet..so kat bawah adalah gambar yang ku snap



keter yang xcident ..bumper jatuh n calar2..kena rm200 kalau nak buat..orang pesona tu bare the cost

bakal pengantin @ mak ngah

keter mak ngah yang penuh

ranting kayu tu aku cadang nak wat wishing tree..tgk la outcomenyer nanti

bonet pon penuh

side view

last pic tenit n mak ngah

p/s:kete mak ngah masuk work shop ari ni....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...