Wednesday, February 23, 2011

TTPM

salam..



ari ni aku amik 1/2 day sbb aku n ayah aku dapat jemputan dari TTPM..korang ingat lagi x pasal caterer bodoh tu..yang xnak pulangkan duit sebanyak rm3000.so lepas pergi utk perbicaraan tu..hakim @tuan presiden telah memutuskan utk si razak ni bayar balik duit tersebut within 14 days ...if he didn't do so,the judge said tht they will use enforcement..lega hati aku sbb dengar benda ni..banyak wei duit tu..btw..nak ucapkan terima kasih kepada jiran aku kak yanti yang kerja kat ttpm sbb cepatkan proses penantian perbicaraan...thanks kak..



lepas balik dari TTPM tu terdetik la gi SSM utk check alamat terkini si razak ni..korang tahu apa jadi..no pendaftaran SSM dia,tidak sama ngan nama yang dia guna..kat pendaftaran tu adalah atas nama Hadi Event n services...teruk tul si razak ni...macam tu sekali dia menipu..pegawai kat sana cakap yang tu dah against law..so mayb esok gi TTPM utk kemukakan bukti yang aku ada...harap dia dapat hukuman dengan apa yang dibuat..n

mungkin dia lupa tentang yang satu..Allah swt..
what u go round comes round back.. so below pic yang ku snap..
dalam bilik perbicaraan

kuasa pengguna

ayahku yang tekun baca buku TTPM

sign board TTPM negeri sembilan

TTPM ROCK


p/s: sebelum turn aku dibicarakan ada 2 kes yang aku dengar..satu pasal maid n satu lagi pasal autie yang bagi baju kat laundry shop tapi laundry shop tu dah hilangkan baju dia..korang mesti x sangka kan kes cam ni leh tuntut ?kan..kan? so ketahuila hak pengguna...





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...