Monday, March 21, 2011

bertandang rumah lelaki

salam..

x sempat nak update blog recently..baru habis sibuk..sabtu lepas gi bertandang umah lelaki kat ulu tiram johor..penat nyer..kena bangun kul 5 pagi ,,siapkan dak tenit ..siapkan baju dia semua..sori coz for the past few post x ada pic..gambar adik aku kawin aku pon ..aku x snap..bz sangat2..nanti2 aku upload k..berbalik pada story bertandang..kami pergi 4 kereta..gerak dalam kul 7.40 pagi..sampai sana kul 11.00pagi..


panas + hujan cuaca ari tu..adik aku berarak dalam hujan..cian dia..ada orang ingat aku ni pengantin..mana tak nyer ngan bulu mata +c.lens aku lagi..hahahaha over nyer makcik..dalam kul 3.40pm kami gerak dari pengantin lelaki..sedih..sbb tinggalkan adik..air mataku jatuh..huwaaaaaaa...wati..akak doakan ko semoga berbahagia selalu k..

P/s: tenit dah tumbuh gigi..ada 2 batang.nannati senang2 ku snap pic..bye2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...