Wednesday, March 30, 2011

KEDAI KOPI KAWAN ..

Salam..


entri mggu lepas..baru nak update..sorry been bz memanjang..ari jumaat yang lepas..aku n j trun ke bangi ..tujuan nak amik Cocoa Collagen Power Plus dari noni (kawan j)...saja nak test minum benda ni..banyak testimonial yang aku baca +ve komen..klu beli kat luar rm59.90..tapi si j amik dari noni dapat harga rm45..ada 30 paket..murah kan?hihihihihi..




dalam kul 6.40 kami sampai kat bangi..cik noni + aris dah lama tggu kami..hihihihi..siap call j marah2..huhuhuhu..sampai jer exit bangi noni bawa kami ke kedai kopi kawan eza..aku order kueh teow szechuan(entah betul ke tidak ejaan aku ni),air aku order air suam..si j order bihun s'pore..air bali cincau,noni lak order mee bandung + air milo n air bandung...


seronok dapat berkenalan ngan noni..selalu nyer dengar citer jer..ari tu dapat jumpa in person..teringat balik ,dulu si j bagi dengar lagu yang dinyanyikan oleh aris..lagu air pasang pagi surut pukul 5...hihihihi..kelakar dengar si ariss nyanyi lagu tu..sbb ada lirik yang dia lupa..n masa tu dia kecik lagi..bila jumpa kali ni dah besar..umur dah 5 tahun..




tggu punya tggu..air kami dah sampai..pastu baru makanan aku sampai..makanan noni n j x sampai2..sedangkan kueh teow aku dah habis..huhuhuhu..tup2 budak pelayan tu datang cakap ngan noni kuah mee bandung dah habis..pastu noni pon tukar menu ke mee rebus..dekat 30 minit tggu..baru makanan j n noni sampai..huhuhuhu berasap punggung tggu makanan..btw..mee rebus noni x sedap..manis sangat..dia makan sikit jer..cian dia..




dalam kul 8 lebih kami gerak balik..aku parking kete aku kat tesco s2..senang naik satu kete jer..bila sampai jer kat pintu kereta..aku sedar kunci aku x ada..mampus..xkan nak patah balik ke bangi cari kunci..huwaaaaaaaaa...kecut perut aku..nasib baik aku ingat..aku snap menu kedai kopi kawan tu..ada no tel..aku tepon diorang tanya ada x kunci kereta kat atas meja..depa cakap x ada..lagi la aku gabra..dalam kegabraan aku,nasib baik si j selamatkan keadaan..dia teringat aku letak jaket kat belakang tempat duduk dia..bila check ada kunci kereta..thanks j..u r my godmother la..huhuhuhuhu..so bawah ni pic yang aku sempat snap








aku n makanan ku


aris yang sibuk main ngan dragon ball


noni




menu 1


menu 2






no tepon ni la yang aku call


aris wth his goku


aris 


kueh teowku




j




p/s: berair la mata korang baca entri panjang aku ni...huhuhuhu..thanks j n noni..






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...