Monday, November 15, 2010

aktiviti ari sabtu...

salam.

nak tahu kemanakah aku ari sabtu lepas..
jeng..jeng..aku ke butik ruzsha...butik pengantin kat matahari height...test baju..bukan utk aku yer..tapi utk adik aku..huhuhuhu..si tenit pon ku angkut sekali..hihihihi..cian tenit...kepenatan..

emm..nak citer sikit pasal butik ruzsha ni..pada sesapa yang duk serembam..aku rekemen gi la kedai ni...harganyer mmg berpatutan ,make up cantik..baju2 nyer pon tip top...boleh dikatakan yang terbaru la..
korang named it jer kaler apa yang korang nak utk tema korang..insya-Allah confirm ada...huhuhuhu..


Aku amik make up kat sini dari aku time tunang sampai la aku kawin dan sampai ke perkahwinan adik aku yang bakal dilangsungkan pada 11~12 march 2011 ..huhuhuhu..owner nyer kak ana.. ni no tepon dia 013-2300 107.nanti aku update blog butik dia yer...kat sini aku tepekkan sikit gambar time aku aku kahwin...sampai adik aku tunang..b4 n after lagi..so tht korang tahu result dia...huhuhuhuhu


b4 aku kena makeup..serabai kan muka aku..


after..pakaian jawa

after pakaian india

adikku...

adikku...

citer aku lum habih lagi ni...huhuhu..so ni la aktiviti aku ari sabtu lepas...mengomen baju yang adikku pakai...si tenit lak tido..thanks anak ibu...behave sangat..walaupon cranky a bit...ibu ttp sayang aiman...muah..muah..cayang anak ibu...gambar time...huhuhuhu


baju utk nikah nanti..putih n pink ..so sweet kaler dia

menjela2 wooo

front view of the baju

baju time sanding nanti..

cantik x?

baju utk photoshoot outdoor..

baju yang ku suka n mayb utk belah laki kat johor nanti

gambar tenit..tgh baring..cian tenit..habis semua ibu angkut..

my lil big boss..

baju putih ni..saja ku snap sbb cantek..baju purple tu pon cantik..
huhuhuhuhu..so tht the story of my last saturday...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...