Thursday, November 11, 2010

lagu ni wat aku teringat arwah allana...

Salam...

aku baru berblog walking ke allana qish
menitis air mata baca blog blog mama allana..
betapa rindunye mama pada anak nyer..yang telah tiada..
sebak...mama allana mmg seorang yang tabah..
setiap kali aku dengar lagu ni..aku pasti teringat pada allana..lebih2 lagi slide show mama allana...
al-fatihah

lirik nyer...

kau datang ketika duka
dan, bintang bercahaya tunjukku ke jalan surga

ku haus ditengah laut
lemah mencari tempat berparuh
kirimkan aku kekuatan
serta pedoman dikesesatan

ku sunyi dalam gembira
perih pedih tanggung derita
sungguh aku bukan wali
yg suci dari hina & benci

terlalu lama aku mencoba
terlalu bnyk cinta yg kudamba
tiada yg sempurna hanyalah fana
Tuhan, ampuni hambamu

ku rebah di dada malam
memecah gendang yg lama diam
ku tanggalkan baju dunia
dekat ku dengar selimut surga

ya Tuhanku, hnya padamu
tempatku mengadu segala rindu
limpahkanlah aku rhmat kasihmu..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...