Wednesday, November 17, 2010

raya haji...

salam..

firstly nak ucapkan selamat ari raya haji kepada semua yang beragama islam...
entah bapa ekor lembu la dikorbankan ari ni..huhuhu..
en suami kerja raya ni...cari nafkah utk anak dan isteri..dari semalam lagi aku dah duk umah mak aku ngan si tenit..hhuhuhuhuhu..

alhamdulilah malam tadi tenit minum susu x ada simpan baki...syukur sangat2..thanks anak ibu...ibu sayang dia..sarapan pagi tadi,idli n 'chutney'...mesti korang tertanya2 apa tu 'chutney'...chutney adalah sejenis kuah..yang diperbuat dari kelapa..makanan orang india..huhuhuh..kalau korang nak tahu cam mana rupa nyer..google yer..


sebelum tu aku nak citer pasal semalam..citer pasal ekspedisi aku n adik aku cari kamera..yo yo jer aku n dia g jusco s2 ,g seng heng..dah amik kamera sony yang latest tu...ala yang water proof...tgk2 tarikh kad kredit aku dah expire..huhuhuhu..cian adik aku ...kempunan dia..tapi mungkin Allah nak tunjuk jangan beli brand sony..

so lepas balik jer,adik aku cakap nak beli dslr la instead kamera biasa...btahu kat ayah aku..tup..tup..ayah kata nak sponser sebgi hadiah kahwin dia...huhuhuhu..apa lagi berbunga la hati akak tu...huhuhuhu..so skang ni aku tgh tulis post ni dari seng heng kat senawang..huhuhu..ada wifi kat sini..salah guna kuasa ko..dalam proses nak order...huhuhuhu...enjoy the pics..



en ali kutty yang tgh kebosanan..huhuhuhu

orang kuat..manyak duit wo..

inside seng heng

tukang kedai

aku yang sememeh
body guard @embam anak jiran..







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...