Monday, November 1, 2010

jalan-jalan ke jusco...

salam.

semalam aku celebrate bday ayah aku n adik laki aku..hadiah dah diberi on bday day..

tapi upacara potong kek diwat semalam..
huhuhuh..beli kek kecik jer..tu pon adik ppuan aku yang tolong belikan..
thanks wati..
kek cheese..emm yummy..

enjoy pics upacara memotong kek ..
sorry x banyak gambar..
camera dah nak kaput..



Kek nyer
bersungguh2 meniup...
anak -beranak memotong kek





right after tu...aku ,en suami n si tenit g jusco..saja bawa tenit jalan2
sambil2 nak pratikkan si tenit tido atas tangan..yer la..
asyik tido dalam buai jer..skang nak bawa gi mana2 pon susah..
bila time nak tido jer
dia mengamuk2 nak buai..
tapi alhamdulilah ..semalam dia manage tido kat atas tangan ibu nyer..yang empuk..
syukur sangat2..alhamdulilah sangat2..thanks anak ibu...
luv u so much dear..
huhuhu..
so in between si tenit tgh tido..
ibu n ayah lak melahap..
beli  1 mix grilled chop share berdua..
enjoy pics...




posing ngan ibu..

posing ngan ayah

lena diulit mimpi

makan time

ni gambar sebelum berangkat umah mak aku..abaikan cebisan kertas kat dahi aiman..
purpose~utk hentikan hiccups@sendawa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...