Monday, December 6, 2010

assalamualaikum n welcome to the world..

Salam...


lambat update entri ni..last week on 30th november 2010..dapat panggilan dari kawan adik aku...
nurhayati ishak..kata nye dia kena Bp masa mengandung ni...tanya pendapat aku cam mana nak turunkan bacaan BP tu..sbb dulu masa aku mengandung pon cam tu gak..

BP high..145/100..siap doc tanya pening2 x/tapi aku x rasa apa2 pon...kalau gi gomen tu siap kena wat daily BP check up...terpaksa la ku menapak hari2 selama seminggu semata2 nak amik bacaan..walaupun aku selalu mengomel..malas nak gi..tapi ada hikmah di sebalik apa yang terjadi..at least aku tau kena control makanan aku tu..bukan hentam kromo jer...huhuhuhuhu..

so aku amalkan minum air rebusan halba utk kurangkan bacaan..alhamdulilah its works for me..syukur..so aku pon sms la yati suruh minum air halba..lepas anta sms jer aku dapat reply dari dia..
"kak kena bedah ari ni gak...terkezut mak yeh aku..tul ker apa yang aku baca ni..try to call her...doesnt pick up..last2 aku call ayah dia...mmg tul yati kena bedah 30hb pada kul 2.00 petang..sbb bp very high takut effect bb...


lepas letak tepon aku doakan segala nyer selamat..yati cukup 36 weeks dua ari lagi..alhamdulilah syukur...kul 5 lebih aku tepon...mak dia btahu dapat bb gurl weight 1.8kg...kecik kan ..tapi syukur x masuk incubator..so balik jer aku terus singgah beli hamper...sampai jer umah mak aku..buka pose n then rush gi kpj...so this r few pics tht i managed to snap...nama bb lum confirm lagi till this post has been posted out..yang pasti ada aisy..


adikku n hamper n hadiah..

aisy yang comel..dah celik dah mata..

lovely gift from heaven

jeluak susu comel ni..

sleep well sayang..


so for aisy...welcome to tis world sayang..moga jadi anak yang baik..amin...menitis air mata ku tengok aisy...terkenang masa aiman dulu..emosianal tul la minah seekor ni...huhuhuhuhu..enjoy pics




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...