Wednesday, December 8, 2010

team buiding...2008

salam..


saja nak update gambar2 kenangan masa team building 2008 ni..diadakan di eagle ranch port dickson oleh xyratex...seronok beb..masa ni aku baru jer 3 bulan kawin..huhuhuhuhu..paling best accomodation dia..really unique bentuk nyer..cam aku, aku dok kat bandwagon,so reka bentuk tempat tu pon cam band wagon la...cun..aku duk ngan kak yati,kak dahlia n ina..selain dari bandwagon ada tipee..emm cam rumah red indian tu...korang google la yer..

aktiviti yang diadakan mmg mencabar...x dapat snap gambar banyak sangat..antara nyer..panjat roda,kayak..memasak,memanah..huhuhu n macam2 lagi..ada satu aktiviti tu kena turun bukit sambil baring ala2 cam sunway lagoon tu...tapi lumpur la..mmg habis kotor baju ..bau badan x yah citer la..huhuhuhuhu...nama team aku team silver...n our motto "SILVER 8, WE ARE GREAT"..team members aku semua best2...thumbs up...sporting gegila...

so pada sesapa yang nak wat team building kat eagle ranch ...silala berbuat demikian..x rugi nyer..huhuhuhuhu..


team members

cam model lak ..amik gambar ni..huhuhuhu

band wagon

dari kiri kak dahlia,kak yati n ina

dari kiri fied,jai n jamilah
posing session

posing lagik

huhuhu..buka kelapa tnpa parang..

ni lah hasil masakan kami..so flowery

presenting our dishes

aunties frm left auntie #1,V,Auntie #2 J n Auntie #3 shami

us..

bebudak yang suka amik gambo

us inside tipee..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...