Friday, January 21, 2011

makan-makan + macam2 ada...

salam..


citer last week gak..last friday aku duk umah mak..sbb nyer en suami keje..OT sara keluarga..so on tht day aku invite Steve datang umah mak aku,as he said he want to meet my parents and aiman..so dah booking dia for early dinner kat umah mak..pepagi lagi mak aka nek aiman dah gi pasar gi beli barang utk masak petang nanti..so left me,aiman n my brother at home..


aku transfer dak tenit dari buai ke katil ..tido sebelah pak su @adik aku..so tht x ada la nak jaga dak tenit sangat..sbb dok dalam buai,jap2 dia mengeliat..lepas dah letak tu,aku gi siapkan mana2 kerja umah yang ada..kejap2 aku masuk bilik check tenit ok ker x..lena dia tido.2nd time aku check dia,aku dapat view yang mmg rare sangat nak dapat..korang tahu apa?hihihihi..tenit tido sebijik cam pak su dia..sejebon la..
aku apa lagi..cepat2 amik camera n snap some pics ...one of tenit's sweet moment..cuba refer kat bawah..bukan gambar diedit tau..this is for real..huhuhuhuhu..

si tenit..yang nyenyak diulit mimpi

pak su..sama x gaya tido?

close up sikit...

another angle..


kul 6 lebih gi jemput Steve di royale bintang  utk makan malam..mak aku masak kari ayam,sambal ayam,sayur(aku masak) & pappadam n air oren..
ayah aku layan steve..meanwhile aku lak sediakan makanan kat atas meja..btw..steve bagi hadiah kat tenit..comel la sangat..pastu jemput steve makan. he enjoyed the food..pastu teruskan borak2 sampai kul10.00 malam..kul 10 lbih,aku n en suami anta steve balik ke hotel.b4 drop him to the hotel,we stopped at madura,i bought indian pickles & papadam for him...lepas anta dia balik..aku pon pack barang dari rumah mak n then balik rumah ku...huhuhuhu..pics session

makan time

eating session

congrats

aiman "exicted" 
aiman n steve







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...